17 Ekim 2012 Çarşamba

HİKAYE 4

Merhaba herkese.İsmim Mehmet,25 yaşındayım.Kendimi bildim bileli pasif eğilimlerim vardı fakat,hiçbir zaman kendimi pasif olarak görmedim.Hatta normal hayatımda olsun dış görünüş olarak olsun baya bir erkektim.Sadece kendi iç dünyamda pasif oluordum,o da işte evde yalnız kaldığım zamanlar giydiğim annemin iç çamaşırları,banyoda arkama soktuğum parmaklarım vs.Bunları yaptıktan sonra bile
 aşırı bir pişmanlık duyuyor,boşalır boşalmaz derhal kadın kıyafetlerini üzerimden çıkarıp atıor ve kendi kendime ben erkeğim,ben erkeğim diye telkinlerde bulunuodum..Tabi daha sonraları hayatıma internet girdi,haliyle uzun geceler bilg başında sabahlamalar,bir sürü sanal muhabbetler ama sonunda bir türlü gerçekleşmeyen fantazilerim vardı.31 çekip rahatlıor o andan sonra da hemen normal moduma,erkek moduma dönüordum.Ama ne zamana kadar sorusu da hep aklımı karıştırıyordu.Yıllar bu şekilde sürüp gitti,hatta arada kız arkadaşlarım ve bir iki defa sıradan kadınlarla girdiğim cinsel ilişkilerim bile oldu ama bu içimdeki pasiflik bir türlü peşimi bırakmadı.Son zamanlarda evde yalnız kaldığım zamanlar annemin elbiselerinin yanı sıra hafif hafif makyaj yapmaya başlamış,el ve ayaklarıma renkli ojeler sürmeye başlamıştım.Her seferinde de bunu büyük bi stres içinde yapıor,ya her an için eve biri gelir de basılırsam korkusuyla bi şekilde boşalıp rahatlıor hemen ardından da asetonla ojeleri çıkartıordum ki,acaba tırnaklarımı uzatsam nasıl olur düşüncesi aklıma takılmıştı tabi ellerimi uzatamıcama göre bende ayak tırnaklarımı uzatmaya karar verdim.Zamanla ayak tırnaklarım öle bir uzadı ki bir kadın tırnağından farksız oldu,törpüleyip düzelttim ve oje sürdüm onlara ve o şekilde tatmin ediordum artık kendimi.Geceleri odamda yalnız kaldığım zamanlar çoraplarımı çıkartıor tırnaklarıma bakıor ve resmen azıodum kendimi bir kadın gibi dişi hissettiriordu bana.Artık banyoya girdiğimde çok fena azmaya başlamıştım.Eskiden kadınları da ara sıra düşündüğüm olurdu,oysa artık kadınlar hiç bir zaman aklıma gelmez olmuştu.Zamanla biraz meraktan biraz da istekten parmak harici havuç,hıyar gibi sebzeleri içime almaya başlamıştım.Bi yandan da çok korkuodum acaba deliğim genişlicek mi die ama gene de kendime bir türlü engel olamıordum..Sonraları ise arkamdaki kılları da almaya başladım jiletle.Pasparlak olunca bacak aramda sallanan sikimin görüntüsü ve sabundan köpürttüğüm deliğime giren fırça sapıyla banyoda kendimden geçiordum.Artık kendi içimde pasifliğimi kabullenmeye başlamıştım sanki de,yılların şartlanmasını ancak bu kadar yenebiliordum ve kendi kendime bu benim hayatım sadece kendi iç dünyamda bunu yaşıcam daha öteye hiçbir şekilde gitmicem hatta günü geldiğinde evlenip tamamen sıyrılıcam bu pasiflikten die söz bile vermiştim ayrıca dıştaki hayatımda da aynen bilindiği gibi tam bir erkektim.
Evet bu şekilde,en son bu duygularla 25 yaşıma kadar geldim gündelik hayatıma aynen devam ediordum ki bundan yaklaşık olarak bir buçuk ay öncesine kadar..
Bundan bir birbuçuk ay öncesinde öğleden sonra evde yalnız kaldığım bir gün yine kendimce eğlenmeye,gizli pasifliğimii yaşamaya karar vermiştim.Bu arada epeyce bir süredir gerek evde yalnız kalma fırsatımın olmamasından,gerekse ilginç ama kendimi normal zamanlarda olmadığı kadar erkek hissettmemden ötürü böle şeyler yani işte annemin elbiselerini giyerek,makyaj yaparak hatta arkama bişeler sokarak rahatlama gibi seanslarımı yapmıor,yapamıordum dediğim gibi.Ama son derece enteresan giderek sanki de normale dönüor hatta kendime sorular bile sormaya başlamıştım artık içten içe:acaba sıyrıldım mı ben tamamen bu pasiflikten,artık sanki tamamen erkeğim erkek oldum diordum kendi kendime!Hatta o kadar ki;uzun süre aradan sonra nette çıplak kadın resimlerine bakarak 31 çekmeye başlamıştım bile ve 3-4 yıl sonra yeniden bir kadınla yatma kararı bile almıştım .Evet ben çünki en son 21 yaşındayken genelevde bir kadınla olmuştum.Zaten toplasan sadece o kadınla değişik kereler 2 defa,bir defa da başka birisiyle olmak üzere sadece 3 kez ilişkim olmuştu benim kadınlarla. Neyse uzun süre aradan sonra bu bahsettiğim olayın yaşandığı gün karar vermiştim yine,akşama kadar evde pasifliğimi doya doya yaşamaya...
Ee ne de olsa uzun süredir hiçbir faaliyetim olmamıştı bu konuda,kendimi o gün o an için aniden dirayetli bir pasif olarak görmüş ve kendimce bugün bunu yaşamayı hak ettiğime inanıordum,nasıl olsa artık iice inandırmıştım kendimi tamamen bir erkek olacağıma kendime güvenim gelmişti.O bakımdan bugün bunu yaşamamda bir sakınca görmüordum.
Neyse saat 13,30 gibi filan soyunmaya başladım,öncelikle erkek pijamalarımdan sıyrıldım..Ardından sırasıyla önce beyaz atletim,beyaz slip donum ve çoraplarım.Artık çırıl çıplaktım.Popom haliyle epeydir bir şeyler yapmadığım için baya kıllanmıştı,acaba dedim kendi kendime girsem banyoya da alsam arkamdaki kıllarımı adeta ormana dönmüştü arkam çünki:)
olabilir düşüncesiyle bu düşüncemi biraz ertelemeye ve evin için de anadan doğma rahat hareket etmeye;kırıtarak dolaşmaya,annemin külotlarını,ucu açık topuklu topuksuz ev terliklerini giymeye başladım..Bi süre sonra dudaklarıma oldukça parlak kıpkırmızı bir ruj sürdüm,gözlerime de hafif bir kalem çektim,yanaklarıma allık sürdüm ve aldım elime büyük bi iştahla ojeleri..İlk defa pembe renk açık tonlarda bir ojeyi denemeye karar verdim,önce ellerime ki ellerimin tırnakları da hafif uzamıştı ardından da ayaklarıma bu ojeleri güzelce sürdüm ve kurumasını bekledim bir müddet..Sonra yaktım bir sigara ve o vaziyette evde dolanmaya başladım.Bu arada üstümde de sanırım annemin yeni aldığı pembe renk ipek satenden kenarları ve önü dantelli oldukça da daracık popoma zor oturan bir külot giydim.Ayrıca başta belirtmeyi unuttum sanırım;ben 1,78 boyunda,70-71 kg ağırlığında,beyaz tenli kumral,pamuk gibi yumuşacık kassız narin ince yapılı bir vücudaa sahibim!Bacaklarımda normal derecede kıl varken,üst kısımda göğüslerimde çok az bi tutam kıla sahibim.Belki de bir ölçüde parlak sayılabilirim.Deliğim dar,popomsa hafif dolgun sayılır.
Evet bu dediğim külotla ve ayaklarımda da yarım topuklu siyah renk terlikle evde dolanıordum..Sonra üzerine de yine pembeden askılı etek kombinezonu giydim(o gün iice pembeli oldum kısacası:)bu şekilde aynadakendimi seyrederken aklıma salona gidip ordaki büyük aynanın karşısında müzik setine bi oyun havası koyup dans etmek geldi(tıpkı da bir dansöz gibi)
ve hemen bu fikrimi tatbik etmek için salona gittim teybe bi oyuna havası koydum ve başladım ayna karşısında dans etmeye
10-15 dk kadar kıvırdıkça kıvırdım aynanın önünde,pek beceremesem de yine de haz duymama ve giderek olayın büyüsüne kapılmama engel deildi bu durum,nitekim salladıkça salladım dolgun popomu,kıvırdıkça kıvırdım ince belimi ve kendimi iiden iiye bir dansöz gibi hissetmeye başladım.
arada oturup bacak bacak üstüne atarak sigara içior,aynada makyajlı yüzüme,ojeli tırnaklarıma bakıordum.kısacası saatler ilerledikçe kendimi kaptırıordum!
ben bu kadar şeyle uğraşırken bu arada vakit ilerlemiş nerdeyse 1-2 saat geçmişti saat 3'e geliodu..
annemin külotunun içinde hapis kalan erkeklik organım arada kah sertleşior kah yumuşuor,inip inip kalkıordu(arada önümde ıslaklıklarda hissediordum)sanırım aldığım daha dorusu kendi kendime verdiğim zevklerden kendi sikim zevk sularını külota akıtıordu,ya anlaşılırsa külottaki ıslaklık korkusu bile o an bana bana mısın demiordu umrumda deildi git gide kaptırıordum olaya çünki kendimi..dediğim gibi arada hafif hafif sertleşse de ben onun tam olarak sert olmasını o an istemiordum,ne de olsa pasiftim o an için tamamen,aklımda başka bir duygu yoktu
bu kadar saati bu şekilde geçirdikten sonra artık kendime buzdolabından bir sebze bulmam gerekiordu..gidip mutfağa dolabı açtığımda sebzelikte ne salatalık,ne de bir havuç ya da patlıcan göremeyince eyvah napıcam şimdi olmuştum resmen..
aslında başlangıçta bu denli azgın ve istekli olmamama rağmen ilerleyen saatlerle ve kendi kendime yaptıklarımla müthiş isterik hale gelmiştim ve beni kendi parmağımın tatmin etmeyeceği artık aşikardı..bir müddet evin içersinde kendime sokacak bir nesne aramakla geçti ama ne yazıkki bulamamıştım.Derken ansızın vitrindeki süslere bakarken orda mumluktaki uzun ve hafif kalın rengi ve görüntüsü itibariyle adeta bir muzu andıran mumlar geldi aklıma;ama nasıl olcaktı bu? Bu mumlardan birini kendime sokmaya karar vermiştim ama bunu nasıl yapıcaktım ya bozulursa yerine aynını oraya koyamamak fikri başa belaydı resmen.Evdekilere ne derdim? Ama işte azgınlık hiçbir şey dinlemior o anda;ansızın elimi atıp vitrine bahsettiğim mumlardan bir tanesini aldım elime,oldukça sert görünüordu ama götüme sokmam neticesinde ya pislenirse düşüncesi bu sefer beni aldı.Ve en sonunda aaman dedim pislenirse pislensin boşwer artık,yıkarsın sabunla die aptalca bi düşünceyle mumu götüme sokmaya karar verdim nihayet!
öncelikle üzerimdeki askılı kombinezonu sıyırdım,hemen ardından kuru kuru parmaklarımı arka deliğime dayadım ve yavaş yavaş sokmayı denesem bile canım bir parmakla bile çok yandı,epeydir bişe sokmamıştım çünki artı bi de kuru olması sanırım canımı bu denli yakmıştı,hemen lavaboya gidip ellerimi parmaklarımı sabunlayıp,köpürtüp arka deliğimi böle yoklamaya başladım ve yatak odasına geçtim annemlerin.
Yatak odasında gardrobun aynasının karşısında yere çömelerek biraz zor bir pozisyonda da olsa arkama parmak atmaya başladım birer ikişer..sonra yatağın kenarına hafif sırt üstü uzanarak,bacaklarımı dizlerimden kırarak iki yana açtım adeta bir makas gibi tam aynanın karşısında bu şekilde popomu parmaklamaya devam ettim,deliğimden vıcık vıcık sesler gelmeye başlamıştı..Bu pozisyonda kendi yüzümü de o vaziyette görmek beni acayip tahrik ediordu.Canım az yanıordu.Buna rağmen,istekle parmak atmaya dewam ediordum deliğime ve artık arkamın açıldığını,deliğimin biraz daha gevşediğini hissedebiliordum.Tüm bunları yaparken annemin seksi külotu da dizlerim hizasında idi,hafif sıyırmıştım onu..Sikim külotun içindeydi ve ucundan zevk suları akmaya dewam ediordu ara vermeksizin,bu yüzden külotun salgılarımla daha fazla ıslanmaması için sikimle kumaşın arasına da bir iki tane peçete koymuştum..Bölece sıvılarım bu peçeteye akıordu,sikim arada hafif sıkışmış olduğundan olsa gerek ve ayrıca hem pozisyonum itibariyle,hem de içimdeki hislerim nedeniyle tam sertleşmiordu,sertleşemiordu.Tam da istediğim gibi
Neyse deliğim istenen kıvama geldikçe bende kendimden geçtikçe geçtim ve bir aceleyle salona koştum,orda bıraktığım mumu almaya:) o arada salonda açık unuttuğum müzik seti kısık bi sesle çalmaya dewam ediodu,sibel canın padişah şarkısını takıp o şarkıyla biraz daha kıvırtmak istedim aniden o an
teybe bu kaseti taktım ve padişah çalmaya başladı sesi açtım iice ve çalkalamaya başladım ayna karşısında,anın tadını olabildiğince çıkartmaya çalışıodum işte kendimce:)
gözüme mum ilişti ve mumu elime alıp bi yandan hafif hafif ağzıma götürmeye başladım,tıpkı da bir dondurma yalar gibi mumu dilimin ucuyla küçük küçük yalamaya başlamıştım,ardından ağzıma alıp iice emmeye başladım mumun kafasını,bunları yaparken elbette ağzımdakini iri bir yarrak olarak hayal ediordum.bi müddet daha böle salındıktan sonra,artık dayanamayıp minik pembe deliğimi bu elimdeki muma sunmaya karar verdim ve hemen salondaki büyük aynanın karşısındaki üçlü kanepeye uzandım külotumu hafif sıyırarak,götüme mum sokarken aynada deliğimi,mumun içime giriş çıkışını görmek istiordum ama bu zor oluodu pozisyon itibariyle ama yine de zor olsa da az çok bunu başardım;kanepeye yan dönerek yüzüm aynaya dönük şekilde uzandım ve üstte kalan sağ bacağımı havaya doğru kaldırdım
dik bir şekilde,sol elime aldığım mumu tam deliğime denk gelcek şekilde hizaladım ve hedefe gönderdim:)
ilk başta canım yanınca az biraz irkilsem de sonradan yavaş yavaş ağır hareketlerle mumu içime sokmaya dewam ettim
bi yandan da bacağımı hafif dizlerimi bükerek havaya dikmeye dewam ettim bölelikle bu açıyla sanki de daha rahat bi şekilde mumu arkama daha rahat alabiliodum
ilk başlarda pek bi zevk alamasam da,mumu acıdan biraz hareketsiz tuttuktan sonra yavaş ileri geri hareketlerle içimde oynatmaya başladığımda sanki de içimde bi zevk kıpırtısı başlamıştı içten içe..önümde şuursuz bi şekilde salınıp duran minik haldeki sikimde bu zevke küçük kasılmalarla katkı sağlıordu deyim yerindeyse..bunu fark ettikten sonra külotumu biraz daha aşağılara indirerek sikimi biraz daha serbest bırakmaya karar verdim,arada diğer elimde sikime gidior onu ufak ufak ovalıor,sikimle oynuordum ama o zamana kadar internette çeşitli hikayelerde duyduğum için tamamen pasifize bi halde boşalmayı yani elini sike hiç dokundurmadan onun sönük haliyle boşalmayı ve bunu içgüdüsel anlamda hep istediğimden,merak ettiğimden acaba bende bunu başarabilir miyim die o anlık azgınlıkla düşünürken elimi fazlaca sikime götürmemeye,onunla sert bi şekilde oynamamaya karar verdim!
bi yandan da mumu götüme küçük küçük sokup çıkarmaya dewam ediordum..ama bunu az evvelde dediğim gibi çok yavaş hareketlerle yapıordum,canımın fazla yanmaması için buna rağmen içimde acı vardı daha doğrusu sızı demem daha doğru olur,ince bi sızlamayla karışık kanepede hareket ediodum
Derken birden aklıma içimdeki bu mumun üzerine oturup kalkmak geldi ve hemen bulunduğum kanepenin üzerinde doğruldum yüzüm gene aynaya dönük vaziyette çömeldimm
bacaklarımı da adeta sıçar gibi iki yana açtım olabildiğince
sonra mumu dimdik tutmaya çalışarak koltuğun üstünde deliğime doğru hizalamaya çalıştım ama tabi bu dediğim kolay olmuordu zorlanıordum o vaziyette kanepenin üzerinde dengede durmakta
neyse sonunda başardım ve yavaş yavaş oturup kalkmaya başladım mumun üstünde,oturup oturup kalkıordum ki ağır ağır
içimde müthişte bir zevk pırıltısı ıışıldamıştı o anlarda ama mumun bu arada içimde sanki de erimeye başladığını hissettim
şöle bi başımı aşağıya doğru eğip baktığımda malesefki gerçekten de içimdeki sert mum sıcaklığımla yumuşamış ve ucu nerdeyse içimde kalmak üzereydi,ben hemen bi panikle telaşla çömeldğim kanepeden ayağa fırladım ve mumu içimden çekip çıkartmaya çalıştım ve bereket tam parçalanmadan mum içimde çıkarmayı başardım ama neye yarar işte?
malesef ucu koptu gitti ayrıca içimden dışkı lekeleri bulaşmıştı mumun yüzeyine,tamamına yakınını içime almıştım bu sebepten
peki ya şimdi nolcaktı,ben napıcaktım!Kendimi çaresiz hissediordum;mumu eski haline getirmek olanaksız gibi görünüodu üstelik üstüne bulaşan psiliklerde cabasıydı..hadi onları yıkasam iice die aklımdan geçirdim,bi yandan da kendi kendime söleniordum pişman olmuştum azgınlığımla yaptıklarıma
ama hala daha içimdeki azgınlık içimdeki ateşte sönmüş deildi elbette:)ne de olsa alışmış kudurmuştan beterdir,ben o an için hem alışmıştım hemde kudurmuş:)gerisini siz düşünün artık
çaresizlik içinde mumu koydum yere açtım bi gazete yaprağı hem de bu kağıdın üstüne boşalırım düşüncesiyle işi iice uzatmamaya karar verdim sonra da duşa girip temizlencektim
açtım sibel canın sesini padişah parçasını nedense o gün bu parça eşliğinde göt sallamak içimi bi hoş etmişti benim
soktum götüme de orta parmağımı diğer elimde sikimde onu canlandırmaya çalışıorken ansızın çalan zile önce inanmak istemedim;ama işte gerçekten zil çalıodu !!
saate baktığımda aman allahım dedim saat daha 4 kim gelir bu saatte eve akşama kadar anemlerin olmayacağını biliorum sonuçta.elimde pislenmişti bi yandan hemen banyoya lavaboya koştum yıkayıp gelene bakmak için ama her yer her yerdeydi kapıyı nasıl açardım ki,annemler olsa zaten anahtarları var die düşündüm ama tüm bu paniği 2 dk nın içinde yaşıorum o an arkadaşlar anlatılmaz yani böle rahat rahat..napıcağımı bilemedim
salondan bir koşu ilk yaptığım lavaboya gitmek oldu ilk anda ama ya aşağıdan çalıolarsa müziği kısmak geldi aklıma elimi yıkadığım gibi derhal müziği kapattım ama iş işten geçmişti son anda halbuki ilk anda bunu yapmayı akıl etsem o anki panik anında ama gene de bişeye yaramazdı çünkü de kapıyı aşağıdan çalıolar düşüncesi varken bende müziği kıstıktan hemen sonra kapının merceğinden baktığımda apt ışığı yanıodu bir de kimi göreyim orda kapının önünde ısrarla zile basan yakın arkadaşım cenk'ti! off dedim ya allah kahretsin! tam da sırasıydı bunun şimdi evde olduğumu da nerden anlamıştı da gelmişti
evde yokum kapıyı açmam düşüncesi kahrolası müzik seti yüzünden suya düşmüştü o gürültü yüzünden duymadım uydurmacası da şuursuz sağa sola gidip gelirken çırıl çıplak evin içinde müzik setini tamamen kapatmamla son bulmuştu!
şimdi artık kapıyı açmaktan başka çare kalmamıştı!
size biraz da cenk'ten bahsedeyim,yeri gelmişken;
cenk benim senelerdir oturduğumuz mahalleden hem de ortaokuldan yakın arkadaşımdı.onunla küçük yaşlardan itibaren adeta yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.Sürekli birlikte vakit geçirir,beraber takılırdık boş vakitlerimizde.
Ama tabi her ne kadar en yakın arkadaşımda olsa tabi ki de benim pasif olduğumu bilmezdi! Zaten hiç kimsenin de bilmesine imkan olanak yoktu,zira ben nerdeyse kendimden bile saklıodum yıllardır :) dışarda ne kadar da erkek görünsem hatta maço bile gözüksem,çünkü o da öleydi biz öle ağır takılırdık yerine göre
size belki şimdi burda bu dediğime inanmak güç gelebilir..
Ama sonuçta aynen dediğim gibi durum böleydi,beni bu halde görmesi demek küçük dilini yutmasına sebep olacağı gibi benim de utançtan yerin dibine geçmem anlamına gelirdi doğal olarak!
Bu sebepten ben hemen aklıma gelen o anki pratik fikirle banyoya koştuğum gibi derhal bornozumu geçirdim üzerime içimde hala annemin külotu var tabi,annemlerin odasından hemen asetonu da aldım güya onunla banyoda ojeleri çıkartcam
accayip bi panikle sağa sola koşuşturuorum o arada zil çalmaya dewam edior tabi..kendi terliklerimi ayağıma geçirip,annemin terliklerini ayakkabılığa koydum,ortalığı elimden geldiğince toparladım derken dklar geçti ve ben kimo dedim buna
o da benim cenk oğlum napıon sen bi saattir orda açsana kapıyı demesin mi,resmen elim ayağıma karışmıştı o an...
Derken kapıyı açtım sözüm ona ben güya duştan çıktım anca kapıyı açmak için ama işte telaştan el ayağa karışınca saçma sapan ayrıntıları akıl edemedim zira her tarafım kuru vücudum en basiti bornozumun altından belli olan ayak bileklerim filan vs.
Bu da bana olm ne duşu her yerin kuru koşup duruon bi saattir evde müzik sonuna kadar açık dedim karı-kız filan mı attın eve kafa çekion,müzik sustu bi saattir bekliom ki kapıyı açasın
annemlerin de o saat evde olmadıklarını bilio e böle olunca ben tabi fena halde faka basmış oldum yok dedim ya duştaydım filan kem küm ettim ama içim içimi de yiyor hani ya diorum anladıysa falan kesin yemedi diorum içimden ama ne düşüncek sanki ne aklına getirebilir ki diorum bi yandan da kendi kendime
işte bu şekilde içimi rahatlatmaya çalışırken ben sen dedim otur bak keyfine ben bi duşa giriim çıkarım birazdan tamam olur dedi
ben attım kendimi bu panikle küvete,çıkardım bornozu üstümden
her tarafım rezil bi haldeyim ellerim ayaklarım ojeli kıçımda annemin pembe dantelli külodu,evvela onu çıkardım koydum kenara artık diorum banyoya da gelcek hali yok ya kirliye atmadım külodu hafif bi çitileyip geri koycam aldığım çekmeceye
bir yandan da içimden küfürler ediorum cenk'e zevkimin tüm günümün içine sıçtığı için,rahatlatamadım da kendimi ona yanıorum mum da öle gitti anneme ne dicem,karma karışık oldu beynim ya resmen...
açtım suyu girdim altına yıkanıorum sonra elime aldığım pamukla beraber asetonla elimdeki ojeleri çıkardım,sıra geldi ayaklarıma tam oturdum oturağa döktüm asetonu pamuğun üstüne,ayaklarımdaki ojeleri temizlemeye silmeye başlamıştım ki;
allo işicem ben geliorum içeri demesin mi eyvah derken ben içimden girdi bile içeri fırlama banyoya?
Açtı sikini ayakta klozete işemeye başladı,benim resmen içim titrior o an oğlum bu külot da nesi burda dedi?
Ben anlamamazlığa vuruorum tabi,ne külodu dedim..Yaa yerde pembe bi kadın külodu var dedi ben ne biliim oğlum sanane annemin atmıştır oraya dedim..Hassiktir lan annen nie ortalığa külot atsın şimdi yeni soyunulmuş sanki buraya bu seksi külot demesin mi!! Ben olm manyak mısın sen ya derken,olm mehmet sen yoksa içine böle seksi karı donları mı giyiyon demesin mi:(
Saçmalama sikerim ha dedim ben bunun üzerine,o da bana gayet soğukkanlı valla sen biraz zor siken gibime gelio benim deyip aniden duşakabinin sürgüsünü açmasıyla benim o ayak tırnaklarım upuzun ojeli halimle yüz yüze göz göze gelmemiz kaçınılmaz oldu!
Ne diyebilirim ki şimdi;resmen yıkıldım! Utandım,kızardım kıpkırmızı kesildiğimi hissettim!Hayatımda belki de ilk ve tek defa öle utanç anını yaşıordum,aynı zamanda çaresizliğimi! Boğazım düğümlenmiş,konuşamamıştım bi süre...
İlk tepki cenk'ten geldi 2 dk lık sessizlikten sonra;"oğlum sen ibneymişin"dedi.Ben donmuş haldeyim ama resmen cvp filan veremiorum,konuşacak durumum yok!
Nice sonra hayır alakası yok diebildim,nasıl alakası yok dedi bu?
Sabahtan beri şüphelendim,anlamıştım zaten dedi.Neyi nasıl anladın ya dedim,yaa bi saat kapıyı açmadın içerde müzik sonuna kadar açık koşuşturup duruodun sağa sola,bişeleri topladığın belliydi dedi..Ben ama hala daha aklımca çırpınıorum neyi topluomuşum ya dedim,çık gel çık dedi üzerime bornozu alıp çıkarken bırak ya nasılsa gördük malı fazlasıyla deyip elimden tuttuğu gibi beni mutfağa doru yönlendirdi!
O önde ben arkada elimden tutarak mutfağa geldik,pedallı çöp kovasının hemen yan tarafına eğilerek bu,eski gazete kağıdının içine koyarak yumcalayıp çöpe attığımı sandığım mumun götüme giren parçasını tutup da bana bu ne demesin mi!!
Meğerse o telaşla yumcalayıp gazetenin içinde çöpe sallarken mumun kopan parçasını düşürmüşüm oraya bu da orada cin gibi gözünden kaçırmamış bunu!
Götüne soktuğun mumun kopan kafası deil mi?!
Artık bitmiştim o an oraya yığılmak üzere ayaklarımın adeta bağı çözülmüştü!
Evet nihayet yıllardır hatta hatta kendimi bildim bileli sadece içimde saklı tuttuğum sırrımı bir başkası üstelik de yakın arkadaşım cenk öğrenmişti!
Sölicek hiçbişeyim kalmamış,direnme gücümü yitirmiştim!
evet sonunda birisi öğrendi bunu,ben pasifim galiba cenk dedim,o da bunun üstüne ne galibası fazla sen baya baya bi pasifsin olm dedi bana,bende seni erkek biliodum,hep sözdeymişin olm ya dedi.Ama korkma kimseye sölicek deilim bu önemli sırrını ne de olsa yıllardır dostluğumuz var,için rahat olsun dedi.Çok utanıordum nerdeyse ağlamaklı olmuştum!
Saol ama git istersen şu an kendimi ii hissetmiorum dedim,gerçekten ii deildim.Bu neden filan rahat ol diodu..Ya kolaysa sen ol dedim sölemesi kolay lafta,sen benim yerimde olsan napardın sanki dedim.Evet gerçekten de zor bi durum ama sen gene de kendini sıkma boşwer dedi.Beni teskin etmeye çalışıordu,sanırım o da yaşadığı şaşkınlığı üzerinden atmış kötü olduğumun aşırı utandığımın farkına varmıştı.
Israrlarıma rağmen gitmemekte,yanımda kalmakta direndi.
Neyse ortalığı iice toplayıp,oturmaya başladık.Ben tabi bu arada giyindim üzerimi,bu bana naptın o mumla dedi konuyu kapatmasını sölesem de ısrar edince napıcam götüme sokup çıkardım dedim.Senin kuş ötüo mu olm dedi bu o ara,bende daha neler sende beni ne sanıon iice ötüo tabi ötmez mi dedim,ayrıca hiç sikilmediğimi siktirmediğimi de ekledim.Aslında ben sadece annemin kıyafetleri içinde olmaktan hoşlanıorum dedim o da bazı zamanlar hep deil dedim,işte bugünkü gibi ev boş müsait olduğu durumlarda dedim.Yoksa aynen senin bildiğin gibi erkeğim bende dedim şüphen olmasın yani erkek deilmişin filan dedin de az evvel alakası yok gerçekten basbaya erkeğim,siktirmeye de meraklı deilim dediğim gibi hiç de yapmadım istemiorum da ibne deilim ddedim ama makinalı tüfek gibi konuştum bi an
bu da tamam olm sakin ol amma da gurur yaptın tamam gayet doğal olabilir ibne de olabilirsin ne var bunda ya filan dedi ben iice sinirlendim ama deilim işte dedim
Tamam ama siktirmedim hiç diosun da sonuçta arkandan zevk alıosun baksana mumun haline filan dedi bu seferde,nasıl sokmuşsan eğmişin içinde ya içinde kalsaydı dedi..Ben iice sinirlendim bunun üzerine,ya sanane hem ibneysem de ibneyim sana hsp mı vercem dedim,her zaman sokmuorum ilk defa oldu o da sırf merakımdan dedim(yalan söledim)
E peki hoşuna gitti mi ya dedi,gitmedi dedim bende..Bundan sonra da denemem zaten sapına kadar erkeğim olm dedim.
Böle diince cenk güldü ne gülüosun dediğimde,sap da ne sap ya dedi,işi pis pis şakalaşır gibi ama son derece ciddi konuşmalarla bi yerlere getirmeye çalıştını anlamıştım ama resmen psikolojik üstünlük kurmuştu üzerimde,çaresiz durumumdan istifade ederek
Bense ısrarla aklımca mücadele etmeye çalışıodum.La olm bak seni yatırır sikerim burda dedim,anlarsın sapı da kaç bucakmış dedim ve boğuşmaya başladık,bu hala haha o sapla mı filan dedi ve birden beni belimden yakalayıp ters çevirdi ve yere indirdi!
Bi anda altında kalmıştım,debelenip duruodum yerde..
Derken cenk elini sikime attı,sımsıkı sıkmaya başladı güçlü elleriyle taşaklarımı filan..Olm bak benim kötü bir niyetim yoktu,sadece şaşırdım biraz ve üzüldüm sonuçta yıllardır arkadaşımsın dedi hatta sana yardımcı olmaya çalışıodum sonuçta zor bi durum bu dedi ama anlamamakta direniosun ve hep yanlış anlıosun,bana gurur yapma artık ben öğrendim sonuçta bu durumunu neyi gizlemeye örtbas etmeye çalışıon ki dedi! Belki de tüm bu dediklerinde haklıydı ! Belki deil,haklıydı!
Benden de güçlüydü bunu anlamıştım salakça diklenmemin manası olmadığını anladım!Tamam bırak canımı acıtıosun filan diorum,tamam ama bi dk dedi??
Bak şimdi sana ne göstercem dedi,belimin üstünde oturuodu o anda ve eliyle fermuarını aniden çözdüğü gibi pantolonun içinden kaskatı kesilmiş ve göbeğine doru kalkmış erkekliğini çıkarttı!!
Aman Allahım şimdi gerçekten dona kalmıştım işte,sanırım şokların en büyüğüydü bu !
Bu kadar büyük bir yarak daha önce hiç görmemiştim.Kendi önümde taşıdığım ve artık deil yarak,sik gibi ifadeler bunun yanında yani cenkin haşmetli yarağının yanında benimki çük bile olamaz olsa olsa ancak pipi olabilirdi:( üzülerek sölüorum çünkü ben böle olmasını istemezdim,hatta ben kendi sikimin büyük olduğunu filan sanıodum o ana kadar ne bileyim bu bana kalktığında ne kadar oluo olm seninki filan dedi?
Bende ne bileyim ben hiç ölçmedim ki ama büyük sanıorum dedim,bence pek de öle büyük deil gibi dedi bu!
Nasıl yani dedim,bak getir cetveli ölçelim dedi aldık elimize cetveli ölçtük ki benim ki yarı kalkmış halde 11,5-12 cm filan geliodu işin ilginci o kadar elimde çekmiş kaldırmaya çalışmış olduğum halde o an hala tam olarak sertleşmiordu!!
Doğrusu endişelenmeye başlamıştım,tüm gün aynı şey olmuştu ama o anki modumla alakalı die düşünüodum açıkçası.
Ama bunca zaman sonra kaldırmaya çalıştığımda yine tam sertleşmemesi canımı sıkmıştı,zira böle 1-2 dk avcumda oynadığımda hemenden kalkardı normalde kendimi pasif olarak düşünsem bile hatta ufak olsun die isterdim ama kalkardı bacak aramda dimdik olurdu olm bu tam sertleşse bile olsa olsa 14- en fazla 15 olur sen buna büyük mü diosun dedi bu bana!
Bende ne bileyim ya dedim,öle sanıodum alakası yok ilk gördüğüm an anladım gerçi çok da önemli deil işlevi önemli dedi
(hayatımda pek bi işlevde gördüğü sölenemezdi ya,senelerce önce yaptığım son derece sıradan 5 dk lık 3 sikişmeden başka)
Peki ya seninkini ölç bu ne kadar ya dedim ben hemen,çocuk öle deyince gözlerimin önünde cetveli sikin bitim yerine köküne bir dayayıp dimdik uzattığı gibi;eğilip cetvelin ucuna baktığımda gördüğüm ölçü doğrusu korkunçtu..tam tamına abartısız 21,7cm geliodu!! ağzıma açık öle kalakalmıştım!
ağzımdan akan sulara engel olamayarak sadece uufff diebildim!
yaa uf dedi bu da bana,gördün mü şimdi memetcim sap nasıl olur
ama dediğim gibi boşver önemli olan işlevi dedi sende dert etme bu durumu bu kadar,bende ikide birde işlev deyip duruosun yoksa yok mu işlevi bunun dedim sırıtarak sence dedi bakıştık göz göze geldik o an dorusu çok tuhaf bi andı!
içimden ya allahım senelerdir oturup delikanlı takıldığımız arkadaşımla şu halimize bak daha da dorusu benim düştüğüm hale bak,nerdeyse sorgusuz sualsiz yatcam altına die içimden geçirdim...
Sonra bi süre böle sessiz bakıştıktan sonra,elimi tuttu ve mehmet istiosun dimi sikimi doru söle aletime bayıldığını itiraf et için gitti dimi dedi..Bense aniden gözümü kaçırsam da o an elinde tutup bana doğru salladığı siki gözüme takılıodu ya hayır saçmalama filan diodum ama nafile yalan sölüodum çünkü ve bunu hem o hem de ben her ikimizde bilioduk aslında!
Evet çok doğru,hem de hiç de yadsınamaz bir gerçekti bu!Kocaman ve son derece acı bir gerçek! Evet en yakın arkadaşımın sikini bayılmıştım!
Ve onu çok istemiştim! Hala da istiordum deligibi.!Sanırım bundan sonra da hep isticektim.!
Oturduğumuz yerde,elleriyle dudaklarımdan,çenemden hafifçe tutarak beni yüzümü kendine doğru çevirdi ve bak gözlerimin içine de öle söle istemediğini hadi o zaman dedi!
Hayır,söleyemedim işte.!Yapamadım o kadarını da!
Sadece evet istedim diebildim!İstiorum evet!
İşte bundan sonrası nasıl gelişti doğrusu pek anlayamadım adeta ışık hızıyla gerçekleşti herşey ve bir rüya gibiydi,hiç uyanmak istemediğim bi rüya!!
Bekleyin,tabi eğer uzun ve oldukça detaylı hikayemden etkilendiyseniz ve beğenirsenizz .Gerisi gelecek..

4 yorum:

  1. Seni bide ben siksem ant manavgat ben 0541 818 89 34

    YanıtlaSil
  2. Olağanüstü etkileyici bir hikayen var,doğrusu etkili yanı tamamen doğal olması,yani kurgu olmaması...dilerim öyledir,ben öyle olduğuna dair hisse kapıldım...
    Arkadaşına yakalanman gerçekten çok kötü olmuş,ilk başlarda seni aşağılamış gibi davranmış,,çok hatalı bir davranış olmuş tabii,ama sonu oldukça iyi bitmiş senin açından,en azından isteğine ulaşmışsın..ne mutlu sana...hikayeni baştan sona tamamen sertleşmiş bir halde okudum,,

    YanıtlaSil
  3. Hikayenden etkilendim.Sır tutmasını bilen bir erkeğe evet diyeceksen beni düşünebilirsin.Sana müthiş haz duyacağın dakikalar yaşatabilirim. Umarım bir şans verirsin. Mail adresim besbekir@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben istanbuldan Hamza 48 yaşimdayim aylık 7500 tl giderim var bunu temin edebilecek bir hanımefendi veya pasif bir bey var ise konuşalşm lütfen 05436703315

    YanıtlaSil